Політика обміну та повернення товарів
КВІТИ ТА РОСЛИНИ
Повернення та обмін живих квітів
Згідно з законодавством України, живі квіти належать до категорії товарів, які не підлягають поверненню чи обміну (ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, ст. 707 Цивільного кодексу України). Це пов’язано з їх швидкопсувними властивостями.
Усі претензії розглядаються і ми завжди прагнемо бути кращими в обслуговуванні наших клієнтів! Будь-який товар при отриманні на відділенні пошти обов’язково перевірте на цілісність упаковки і товару.
Товари, які підлягають поверненню ви можете повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за адресою м.Київ, вул. Степана Рудницького 3/7. Такий товар не повинен бути у використанні і має зберегти свій товарний вигляд, упаковку, етикетки, ярлики тощо.
Вартість товару підлягає поверненню шляхом поштового або банківського переказу. Доставка Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
Фото квітів для скарг на якість: зроблені не пізніше 3-х годин після отримання. Фото, надіслані пізніше, розглядаються на розсуд керівництва.
Відсутність відповіді: може призвести до призупинення розгляду скарги.
Важливо! Зберігайте чек, який є підтвердженням вашої покупки.
ДЕКОР
Ми дотримуємося вимог законодавства щодо захисту прав споживачів, тому ви маєте можливість обміняти або повернути товари належної якості протягом 14 днів після їх отримання, крім товару зрізані квіти (протягом декількох годин перед початком в’янення), а також товари неналежної якості протягом гарантійного строку (строку придатності).
Обмін та повернення товарів неналежної якості
Ви маєте право на обмін або повернення будь-якого товару (або його складової частини) неналежної якості, який був придбаний на сайті, або який був доставлений з порушенням визначених строків.
Звертаємо увагу, що квіти (букети, квіти в коробці) швидко втрачають товарний вигляд та свої властивості. Якщо ви вважаєте, що отримали букет неналежної якості або свіжості, повідомте нас не пізніше, ніж за 24 години з моменту отримання, додаючи фотографії для підтвердження цього факту, оскільки ми не можемо контролювати умови зберігання після отримання.
Якщо замовлення відрізняється від зображеного на сайті, це не є підставою для повернення чи обміну, оскільки флористи можуть внести деякі зміни в зовнішній вигляд з урахуванням творчого підходу, зберігаючи всі складові.
Процес обміну та повернення товару
Для обміну або повернення товару, будь ласка, зв’яжіться з нами через контактні дані, вказані на сайті, та надайте номер замовлення, на яке ви посилаєтеся. Ми розглянемо ваш запит протягом 24 годин та можемо зв’язатися з вами для уточнення подробиць.
Відшкодування коштів
Ми повернемо вам суму, сплачену за товар, протягом 7 днів з моменту отримання вашого запиту на повернення. Відшкодування здійснюється тим же способом, яким ви раніше оплатили товар, якщо інше не буде обговорено.
Якщо у вас залишилися питання щодо обміну та повернення, будь ласка, звертайтеся до нас за вказаними контактними даними.